Vlákno názorů k článku Jančura: Taxíky Tick Tack mi ukázaly fungování socialismu a kapitalismu v praxi od * - Jančura se na lokální trati Bratislava - Komárno...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 7. 2015 8:32

    * (neregistrovaný)

    Jančura se na lokální trati Bratislava - Komárno stal monopolním dopravcem, právě díky exkluzivní smlouvě bez výběrového řízení, udělenou oním "zkurveným státem" a oněmi politiky, kterým prý podle vlastního tvrzení nedává "krabice vína".
    Na této trati se stal pobíračem státních dotací 3x vyšších, nežli tam braly před ním ŽSD.
    K tomu navíc, letošního dubna mu onen "zkurvený stát" zadotuje 2 celé jízdní soupravy.
    K tomu navíc mu "zkurvený stát" platí za důchodce a mládež, díky čemuž mu stouply tržby na této trati.

    Je typické, že o tom všem se Jančura "zapomněl" zmínit, takže z celých slovenských státních dotací zmínil z těch mnoha jen jedinou, která na něj měla nepříznivý dopad - odliv cestujících na trati do Košic, kde se dotace na důchodce a studenty vztahují jen na ŽSD. To brečí jak želva, ale to že na jiné trati se dotace, navíc násobcích toho co dostával státní dopravce, a vztahují se jen na něj, o tom mlčí.

  • 9. 7. 2015 15:40

    Správná poznámka (neregistrovaný)

    Zapomněl jsi se ovšem zmínit, že na té trati jezdí mnohem více spojů, vybudovala se parkoviště u zastávek a místo 810 apod. jezdí moderní soupravy. Ta lež bez výběrového řízení není taky úplně pravdivá, v tom totiž hrálo roli poměrně dost věcí, kdo chce, tak si to najde jak to bylo opravdu, proč tu trať "dostal" právě Regiojet.

    A když nějaký šašek jako Fico kazí celý dopravní trh nesmyslným populismem a kupováním volebních hlasů, tak je to asi dobře, hlavně že žlutej nebude mít kšeft? Typické české závistivé myšlení lidí, co nikdy nepodnikali a jen druhým závidí a hážou na ně špínu. Běž si brečet na Káčko, tam Tě pochválí. To, že je rozdíl mezi tím, že do Komárna je to objednaná služba, kterou stát platit musí a to jízdné zdarma jen pro jednoho dopravce je úplně něco jiného, to už ani nebudu rozebírat.

    Pokud se dá Jančurovi něco vytknout u vlaků, tak je to klimatizace/topení, s tím by měli hodně rychle něco dělat a nevěřím, že on osobně o tom problému neví.

  • 9. 7. 2015 17:59

    - (neregistrovaný)

    "Tou tratí" míníš Blava - Komárno?
    Tam nejezdí více spojů, tam jezdí jen monopol - Jančura.
    Parkoviště "se" nevybudovala, parkoviště, spolu s celou tratí, postavil a modernizoval slovenský stát, za své, těsně před předáním monopolu Jančurovi.
    Za podmínek, které dostal Jančura, by tam zcela jistě slovenské státní dráhy se starými 810 nejezdili - anebo snad chceš tvrdit, že by jim slovenský daňový poplatní nekoupil jako dárek nové soupravy, tak jako je právě teď kupuje prý "bez krabic od vína" (!) Jančurovi?
    Si rozmysli, nejdřív plivneš "lež", a potom sám potvrdíš, že to lež není. Jó, ono u každé zakázky je více vlivů. To jsou takové ty prosté prostopravdy.

    No a dál pindy "závist" nemá smysl komentovat, to bych se jen namočil v tvé špíně, co kolem sebe kydáš.

  • 18. 7. 2015 13:43

    Jiri Hlavac

    Když to je těžky. Vy neumíte rozlišovat mezi slovy "spoj" a "provozovatel". Více vlakových spojů neznamená to samé, jako více provozovatelů vlakových spojů.
    S takovým "chápáním" textu lze jen těžko brát vážně vaše komentáře a "faktické výklady". Protože jste měl asi dost pravděpodobně problém už s pochopením informací, které jste někde slyšel či četl a které tu teď po svém vykládáte.

    Mimochodem, soustřeďte se pro začátek na pilování formy oslovení. Neoslovujeme pane Novák, pane Jančura, nebo pane Svoboda.
    Naučte se oslovení "pane Nováku, pane Jančuro, pane Svobodo".

    Pomíjím shodu podmětu s přísudkem "státní dráhy .. nejezdily", nikoli "nejezdili".

    Pak se teprve pouštějte do složitějších úkolů.

  • 19. 7. 2015 13:30

    - (neregistrovaný)

    A jakpak jsi Jirko přišel na to, že nerozlišuji mezi spoj a provozovatel? Hovořím o jedné trati s jedním provozovatelem, na které byl navýšen počet spojů. Copak se ti na tom nezdá?

    Škoda, že v záplavě prázdných pindů a osobních útoků ti nezbyl čas vysvětlit to základní.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).