Názory k článku Je Česká pošta pro podnikatele stále ta nejlepší? Hledali jsme i alternativy

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 2. 2011 21:13

    Patrik Chrz
    Je třeba vzít v úvahu jednu podstatnou věc - náhradu škody při ztrátě / odcizení. Zatímco Česká pošta vyplatí bez problémů cenu na kterou byla zásilka pojištěna, ostatní společnosti se snaží plnění maximálně snížit - přímo v podmínkách mají, že nezaplatí ušlý zisk, takže na uhrazení maloobchodní škody zapomeňte. Maximálně tak prokazatelné náklady na pořízení zboží a ještě bez DPH.
  • 25. 2. 2011 22:06

    jezevec (neregistrovaný)
    Zatímco soukromí přepravci doručí až do domu, případně jsou schopní se mobilem domluvit na předání či hodině - česká pošta do domácností tvrdohlavě "doručuje" dopoledne kdy jsou lidi v práci, a jen hází francle do schránky. Adresát pak musí letět na poštu, která má otevírací hodiny taky přizpůsobené jen důchodcům a nezaměstnaným, tam trapně vystát frontu, a zásilku si doručit vlastně sám.
  • 27. 2. 2011 12:58

    vigo (neregistrovaný)
    Já měl nyní dobrou zkušenost s ČP. Volá jejich obchodní zástupce, že zasíláme hodně doporučených zásilek (není důvod k obchodnímu balíku, je výrazně dražší, je doručen stejně rychle jako doporučený). Dali jsme si schůzku, já sdělil, že pošleme cca do 500 ks balíků ročně, řekl zhruba průměrnou hmotnost a pán mi sdělil, že by mi mohl dát jednotnou cenu na obchodní balík a říkal mimo řečí něco o částce 50 Kč.

    Tak si říkám, že to by nebylo špatné, pokud by to tak bylo. Když se mi neozýval do konce týdne, tak jsem ho dvakrát musel nahánět, než se ozval - no budiž.. Jaké ale bylo překvapení, když nabídl cenu 60 Kč při počtu 100 odeslaných zásilek měsíčně, tedy více jak jednou tolik, než odešleme.

    Proti tomu jsem se ohradil a podivil se nad tím, že jsem mu říkal úplně jiná čísla. Pak mi volal, že se prý spletl a na otázku, zda mi tedy nedokáže dát slevu na jednotlivá hmotnostní pásma, tak jako to dělá např. DPD, tak mi sdělil, že to nejde, že jen jednotná cena.

    Tak si říkám, že ačkoliv ČP doručuje balíky docela spolehlivě a rychle (alespoň naše zkušenost - balík i malá zásilka dojde často do druhého dne a není třeba ho posílat jako drahý obchodní balík), stále se chová jako socialistický podnik, který příliš nevnímá konkurenci. Škoda.
  • 3. 4. 2012 12:12

    Jackie1976 (neregistrovaný)

    Ahoj, mě ukradli na poště již několik zaplacenýćh zásilek ze zahraničních internetových obchodů. Byla jsem si osobně stěžovat přímo na pobočce – bezúspěšně, pak jsem poslala stížnost na centrálu pošty a český telekomunikační úřad s tím, že pokud nevyřeší nic ani oni, podám oznámení na policii. Nejdřív bylo pár keců o tom, že obyčejné zásilky se neevidují, ale nakonec – světe div se – zásilky se po čtvrt roce postupně začaly nacházet!!! Ještě mi jich sice několik chybí, ale třeba se dohledají i ony. A vysvětlení pošty? Svalují to na odesílatele, přitom je tam evidentní datum na razítku odeslání!!! Nenechte to být, stěžujte si také na info@cpost.cz a podatelna@ctu.cz ať najdou zloděje…

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).