Názor k článku Je DIČ fyzické osoby na faktuře osobní údaj? Radíme, jak jej řeší GDPR od dartagan - Budu dost ošklivý, vykrmujeme na úřadech lidi, kteří...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 24. 2. 2018 23:22

    dartagan (neregistrovaný)

    Budu dost ošklivý, vykrmujeme na úřadech lidi, kteří jenom vypisují statistiky a hlášení a na pořádnou práci není dost lidí.
    Jako člověk co se pohybuje po úřadech, nejednou načapu hordu lidi v nějaké kanceláří, kde se pije kafe a doslova se žerou chlebíčky a řeší blbosti.
    Kvalitní lidé, kteří něco umí a znají raději odcházejí do soukromé sféry za lepšími výdělky, zde zůstávají lidé co jsou k ničemu.
    Chodím na různá pravidelná školení a když začneme-přednášejícího tvůrce či spolu autora vyhlášky či nařízení dotazovat a řešit problémy z praxe do 10-15 minut, začne blekotat a neví doslova, která bije a listuje ve vyhlášce a takový lidé tvoří a přednášejí legislativu?
    Náš stát převezme od EU nařízení, místo převzetí základního obsahu k tomu přidá ještě hordu nesmyslu a ve výsledku z toho vyjde vyhláška, zákon či předpis s totálními hovadinami, často v rozporu z dalšími věcmi či i v několikanásobné duplicitě v jiných vyhláškách či předpise.
    Nebo se občas dočtete vyhláška odkazuje na příslušné ČSN, kde se máte dočíst příslušné hodnoty s tím související, ale jako normální občan se k těmto normám nedostanete, pouze bud zakoupením normy či zaplacení mastného poplatku za dálkový přístup a nahlížení do norem.
    Jinde se říká, normy související s vydanou vyhláškou mají být zdarma přístupny, co dělá náš stát pověřená instituce si za to nechává mastně platit.
    Proč se některé normové hodnoty z vyhlášek mažou např. viz stavební zákon a prováděcí vyhlášky, proč normové hodnoty mizí a nahrazují je odkazem na příslušné normy, pak k dané vyhlášce potřebuje i 10-20 norem k jedné problematice.
    Všichni nadáváte na komunisty, ale musím jim nechat v tomhle měli sakra propracovaný systém a řád, co dávalo patu a hlavu.
    Dnes je načase vzít do prádla od občanského zákoníku přes trestní právo, daňové zákony a další legislativu a doslova projít hubnoucím procesem, jelikož v naší judikatuře a zákonech, předpise, novelách atd. nevyznají ani samy renomovaní právníci ani soudci mají velké problémy se v našem systému vyznat.
    Nutná redukce do jednoduché a srozumitelné podoby všechny zákony , vyhlášky, nařízení.... odhadem redukce minimálně o 30-40% a po teto redukci do daňových a účetních zákonu, vyhlášek atd.... minimálně 5 let zásadně nezasahovat.
    Mino oprav chyb či nutnosti doplnění, hlavně z daňových zákonu nezasahovat vyházet hlavně výjimky.
    Potom to bude jednoduché v tomto státě mít čas podnikaní a rozvoj podniku či živnosti, zmenší se počet soudních sporu a jasné nastavené podmínek, jednoduchost a přehlednost systému usnadní, rychlou jasnou kontrolu a tím to nebude lidi či podniky svádět k podvodům a unikům + bych zlikvidoval dotace do segmentu podnikání, schvaluji dotace na dopravní a technickou infrastrukturu nevyhazovat dotace nesmyslně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).