Více schopných lidí, kteří dokáží z ničeho postavit něco tak, jako tento mladý muž, by našemu státu jen prospělo. Jen bych mnohem radeji viděl, kdyby tento pán vyvážel do zahraničí to, co sám vymyslel, navrhl, jeho firma u nás vyrobila.
Dovážet z většího uskupení zemí (USA) do menší jedné země (ČR) hotové zboží není žádná věda a je to relativně snadné. Vždy jde o to prodat a to se popravdě neliší od jakéhokoliv podnikání. Obtížnost řízení Cash Flow je od vnitrostátního podnikání sice zvýšená, ale přes různé finanční páky není neřešitelná.
Prorazit s něčím českým na zahraničním trhu je teprve věc hodná obdivu a o takovém podnikateli bych si přečetl mnohem raději! Článek na mě v celkovém duchu působí jako PR kámoše kámoši.
I přesto však přeji mladému podnikateli vše dobré a především pevné zdraví.
Jirka
Také si myslím, že je to PR článek. To z toho jde citit a když se podívám na e-shop produktů = nic moc. Aź jsem přemýšlel, jak se ten člověk může uživit s nájmy, náklady pro pár nějakých kusů US komodit. Tak třeba my (ja) obchodujeme s fyzickými komodity po celém světě export-import a to v podstatně větším rozměru a nikdy jsem neviděl, žeby o nás někdo psal. Dávám za pravdu výše Jirkovi. :)
Tak z vás ta česká zakomplexovanost ale teče. Místo brečení v diskuzích, že se píše o někom jiném, se zamyslete nad tím, proč o vás nikdo nepíše a co s tím můžete udělat. Možná že proto, že vy ve skutečnosti neobchodujete s ničím, a obchoduje jen firma, ve které pracujete? Nebo proto, že jste si ve 23 neotevřel svůj vlastní byznys? Nebo proto, že neobchodujete s ničím mediálně zajímavým? Ale snadnější je poplivat úspěch někoho jiného, že? A naučte se skloňovat slovo komodita, když už s nimi obchodujete po celém světě.