Aby se pak nezjistilo, že informaci o zůstatku řeší jenom socky( tvz. ti co na účtu mají méně než 10 000 ). Přiznejme si otevřeně, lidi co tam mají sta tisíce nebo megače problémy zůstatku fakt neřeší. A představa že bude někde v tabletu, mobilu( což jsou děravé přístroje) existovat program kde budou existovat informace o např. účtech, přihlašovacích údajích to fakt není příjemná představa.
Pro mě by to bylo východisko ze situace, kdy mám hypotéku a účet v Unicreditu, jehož bankovnictví je absolutně nepoužitelné a trvá mi pokaždé 10-15 minut udělat banální věc. Nemluvě o tom, že spoustu věcí tam prostě nemají.
Unicredit nemá snahu ani znalosti k tomu, aby něco napravil. Jejich pokus o vylepšení bankovnictví skončil prakticky tím samým, akorat s o chlup větším fontem a víc barvičkami.
Než se někdo ozve, abych přešel jinam, jít s hypotékou k jiné bance je komplikované, organizačně i finančně.