E-shopy připomínají, je nejvyšší čas objednat vánoční zboží

15. 12. 2009
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

České e-shopy bojují s přívalem objednávek zboží, které skončí pod vánočním stromkem. Množství objednávek však bude jako každoročně vrcholit těsně před začátkem vánočních svátků. E-shopy proto nabádají zákazníky k včasnému objednání. Zboží objednané den před Štědrým dnem, které si zákazník nechá poslat obchodním balíkem, nemusí dorazit včas. Jsme schopni garantovat včasný termín dodání prostřednictvím balíků České pošty u objednávek sjednaných nejpozději 21. prosince, řekl business serveru Podnikatel.cz Petr Král, marketingový ředitel Mall.cz. Ten zároveň dodal, že pokud si zákazník objednaná na poslední chvíli zboží, které bude aktuálně na skladu, může si ho v pobočkách Mall.cz vyzvednout ještě přímo na Štědrý den v dopoledních hodinách.

Největší obchod s elektronikou a počítači na internetu Alza.cz bude mít na Štědrý den své výdejní sklady zavřeny: Štědrý den je Štědrý den, naše pobočky budou otevřeny před Vánocemi do 23. prosince do 20 hodin, prozradil serveru Podnikatel.cz Jan Samko, marketingový ředitel Alza.cz. Samko zároveň upřesnil, že Alza.cz garantuje dodání zboží prostřednictvím balíků České pošty u objednávek odeslaných nejpozději do 20. prosince do 23:59 hodin. Pokusíme se však vyřídit kladně objednávky zaslané i 21. prosince, doplnil Jan Samko.

Jak vyplývá z výzkumu Asociace pro elektronickou komerci (APEK), u většiny internetových obchodníků lze objednávat vánoční dárky, které jsou skladem, do 18. prosince v případě dodání obchodním balíkem České pošty. Jestliže se zákazníci rozhodnou pro doručení objednaného zboží pomocí kurýrní služby, uvádí většina e-shopů jako poslední „vánoční“ termín pondělí 21. prosince.

Podrobnosti k nakupování přes internet přinese business server Podnikatel.cz v zítřejším vydání. 

Autor článku

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).