Jeden týden mají zaměstnanci pracovat za 60 %, druhý za 80 %. Řešíme v diskuzích

30. 3. 2020
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek
Má zaměstnavatel právo chtít po zaměstnancích, aby jeden týden pracovali za 60 % a druhý za 80 %? Účetní radí účetním v diskuzích na BusinessCenter.

Přehled daňových povinností v nadcházejícím týdnu, vzory šablon a výběr z diskuzí tradičně přinášíme v BusinessCenter Bulletinu. Podrobnosti k právům zaměstnavatele najdete v diskuzi na BusinessCenter.

Daňový kalendář v nadcházejícím týdnu 29. března – 5. dubna

  • Dne 31. března je termín pro odvod daně z příjmů vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně za únor 2020
  • Dne 1. dubna je termín pro podání vyúčtování daně z příjmů vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně za zdaňovací období 2019 
  • Dne 1. dubna je termín pro podání přiznání k dani z příjmů a úhrada daně za rok 2019, nemá-li poplatník povinný audit a přiznání zpracovává a předkládá sám

Vzory šablon

Využijte formuláře k podání daňového přiznání právnických a fyzických osob: 

Podobu a funkčnost šablony si můžete snadno ověřit v její omezené verzi zdarma. Data se nikam neodesílají, zůstávají pouze ve vašem počítači.

Veškeré šablony jsou připraveny ve formátu Microsoft Office. Stoprocentní funkčnost je garantována od verze 2007 na platformě Windows. 

Přečtěte si: Přiznání k dani už podal. Potřebuje peníze, daň ještě neuhradil. Je to problém?

Daňový portál na Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Potřebujete si rychle spočítat, kolik letos zaplatíte na daních? Zadejte své hodnoty do Daňové kalkulačky pro OSVČ

Nevíte si rady s daňovým přiznáním? Vyzkoušejte interaktivní šablony, které automaticky vyplní daňový formuláře nebo přehled pro pojišťovnu.

Jakou budete mít čistou mzdu v letošním roce? Aktualizovali jsme pro vás Mzdovou kalkulačku

Nejnovější články o daních sledujte v sekci Daňové přiznání, Daně z příjmů, Přehled o příjmech a výdajích.

TOP témata tohoto týdne na našem diskusním fóru

Autor článku

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).