Online platformě pro objednávání jídla, Foodpandě, se daří. Za poslední dva měsíce rozšířila své aktivity do dalších osmi zemí. V současné době spolupracuje s 22 000 restauracemi ve 40 zemích světa.
„Jsme globální společností a rychlá penetrace nových trhů nám dává tržní výhodu. Náš rychlý růst je důkazem toho, že náš byznys funguje a že naši zákazníci využívají benefitů, které jim nabízíme. V jednotlivých zemích máme úžasné týmy a budeme nadále vynakládat co největší úsilí, abychom umožnili i lidem v dalších zemích využívat našich služeb”, říká Ralf Wenzel, Global Managing Director společnosti Foodpanda/Hellofood.
Nově mohou služeb Foodpandy využít v Alžírsku, Ázerbajdžánu, Bulharsku, Chorvatsku, Libanonu, Srbsku, Kazachstánu a Ugandě.
Tip: V následujících týdnech nabídneme rozhovor s Peterem Vargou, ředitelem Foodpanda pro Českou republiku. Sledujte nové díly pořadu Videobiz.
Foodpanda je v České republice velkým konkurentem internetové služby DameJidlo.cz. Na srovnání, komu se daří lépe, je podle ředitele Foodpandy pro ČR Petera Vargy ještě čas: My jsme tady krátce, na jakékoli srovnání je proto velmi brzo. Skutečná bitva se odehraje až v následujícím roce, roce a půl.
DameJidlo.cz, které je úspěšné také na Slovensku, přichází v těchto dnech s novou službou. Bude lidem rozvážet zboží z Makra.
Čtěte také: Tohle je byznys. 150 milionů korun na tržbách jen za rozvoz jídla
Cena za doručení nákupu bude fixní. Zatím se jedná o částku mezi 50 a 70 Kč. Naproti tomu Tesco má cenu závislou od denní doby dodání a pohybuje se v rozmezí od 59 do 99 Kč. Supermarket bude však nabízet menší výběr zboží a to bude oproti Tescu i dražší.
iTesco má dnes přes 20 tisíc položek a třeba v Lidlu jich najdete asi 3 tisíce. My se chceme pohybovat na úrovní menších retailerů, to znamená, že jich budeme mít výrazně víc než třeba v Žabce a podobně jako v Lidlu – ale s výrazně větší kvalitou zboží
, řekl serveru Lupa.cz Tomáš Čupr, ředitel DameJidlo.cz.
Více se dočtete: Lupa.cz: DameJidlo.cz se rozšiřuje, bude rozvážet potraviny z Makra