že mi není jasné, jak by věrnostní program mohl přilákat nové zákazníky, zvláště v takto specifickém oboru. Modely aut nesbírám, myslíte, že začnu, když se dozvím, že pokud to budu dělat dost dlouho, získám nějaký zdarma?
Věrnostní program podle mě neslouží k lákání nových zákazníků, ale zaháčkování a udržení těch stávajících. Jejich význam roste se zvyšující se konkurencí, může-li zákazník dostat přesně totéž jinde, začnou hrát roli další faktory.
Pokud však čtvrtinu vaší nabídky tvoří zboží, které je k dostání u vás nebo nikde (a je-li toto zboží pro zákazníky alespoň tak zajímavé jako zbytek), pak asi jediný důvod, proč takový program zavést, je, že byste chtěl být "milý".
Ve vašem případě asi ani nebude fungovat přístup "kupte devět, desátý máte zdarma", předpokládám, že sběratelé mají určitou představu, co všechno by chtěli mít, takže taková akce by jen uspíšila nákup, který by ale v budoucnu stejně provedli, nešlo by o zvýšení prodeje, ale o jeho přesun v čase.