Názor k článku „Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet? od vikous - Osobně klientům slevy občas dám ale hodně si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 31. 3. 2015 11:13

    vikous (neregistrovaný)

    Osobně klientům slevy občas dám ale hodně si vybírám a vždy zvažuju o jakého jde klienta a zda se mi poskytnutí slevy vyplatí.
    Byť nenabízím nejlevnější produkty a klient může sehnat i levnější, tak jim oproti konkurenci poskytuji zpravidla servis, který jinde nenajdou. A pokud po mě klient požaduje slevu, tak mu na rovinu řeknu, že pokud mu jde o cenu, ať jde jinam. Toto se mi osvědčilo a bázi klientů, kterou mám, mám hodně stabilní a příjem mi pokryje vše co potřebuji. Když jsem slevy uděloval více, tak tam bylo plno lidí, kteří šli vyloženě po ceně a nic jiného je nezajímalo a ve finále náklady na ně přerostly příjmy a proto jsem s udělováním slev skončil.
    Shrnuto - slevy budiž ale s rozvahou, neveřejně a spíše z iniciativy obchodníka, který chce některé skupině zákazníků vyjádřit například poděkování nebo jim to dát např. jako dárek k nějakému výročí. Ale ne s cílem získání většího množství zákazníků.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).