Vlákno názorů k článku „Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet? od MM - Máte unikátní produkt (kvalita, značka, typ...)? Je poptávka...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 3. 2015 10:54

    MM (neregistrovaný)

    Máte unikátní produkt (kvalita, značka, typ...)? Je poptávka dostatečně silná, aby vám přinesla to, co od svého podnikání očekáváte? Je tato situace alespoň střednědobě udržitelná? Pak jsou slevy skutečně velkou otázkou.
    Nicméně základem by mělo být znát svého zákazníka a tušit, co hraje v jeho rozhodování o koupi (hlavní) roli. To se lehko říká a velmi špatně dělá. Odhalilo by to ale jeho hlavní motivace a podle nich pak lze nastavit vhodné stimuly.
    Se zákazníkem by se mělo hlavně komunikovat (stylem, jaký je pro něj přijatelný), nabízet mu zajímavé informace, vtáhnout ho do děje a učinit z něj zájemce o produkt i firmu. Pak je možné z části takových zákazníků získat věrné zákazníky, kteří primárně nehledí na cenu a tuto filosofii mít za způsob práce a prodeje.
    Je to všechno ale o dlouhodobější práci a vlastních schopnostech a možnostech.
    U běžně konkurenčních produktů bez jasných tržních výhod tohle ale bude fungovat těžko.

  • 25. 3. 2015 21:49

    - (neregistrovaný)

    Ano, ano, jistě.
    Ovšem nelze nevidět, že já jakožto zákazník jisté firmy, která tato moudra nakoupila a provozuje, mám u jejich čísla napsáno NEZVEDAT.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).