Jsou udržitelné strategie zeleným vymýváním mozků?

17. 3. 2011
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

V dubnu se uskuteční konference, jejímž smyslem je ukázat, že udržitelné strategie nejsou nějakým „zeleným vymýváním mozků“, ale mají praktický přínos pro byznys. Diskusi o smyslu udržitelného podnikání přijede do Prahy podnítit přední expert a člen vedení jednoho z největších světových potravinářských výrobců Al Halvorsen z Frito Lay / PepsiCo. V rámci diskuze si své zkušenosti jak omezit spotřebu firem a společností a současně zvýšit jejich ziskovost, vymění desítky praktiků z větších či menších firem i zástupci veřejného sektoru.

Fórum pro udržitelné podnikání proběhne 14. dubna 2011 v hotelu Dorint Hotel Don Giovanni v Praze. Je pravdou, že jsou i společnosti, které se jen pokoušejí „zeleným nátěrem“ zlepšit svoji image. Pro nás ale udržitelnost znamená především růst produktivity, který zohledňuje okolní prostředí a je udržitelný z dlouhodobého hlediska – je připraven pro budoucnost, sděluje Al Halvorsen, hlavní řečník na konferenci Fórum pro udržitelné podnikání. Dodává, že ať chceme nebo ne, budoucnost nám totiž bude přinášet významná omezení zdrojů energie a dalších surovin.

Toto je P.R. sdělení.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).