Kamenné obchody spustí vlastní e-shopy

23. 12. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Novou zbraní kamenných obchodů se mají stát jejich internetové e-shopy. Tento trend se má během příštího roku rozšířit ve velké míře. Potvrdil to výzkum mezinárodní poradenské společnosti DTZ, z kterého zároveň vyplynulo, že mezi nejvyhledávanější zboží na českém internetu se řadí spotřební elektronika, nábytek, počítače, oblečení a mobilní telefony.

Novinkou na trhu se mají stát on-line potravinové řetězce. Společnost Tesco oznámila, že od příštího roku spustí na zkoušku vlastní e-shop. V něm si zákazníci budou moci objednat čerstvé, mražené i trvanlivé potraviny. Konkurenční řětezec Globus v současnosti umožňuje on-line objednávku masa a uzenin a bezlepkových potravin. Zákazníci si však zboží musí osobně vyzvednout. Další velký hráč na trhu, společnost Ahold, o on-line obchodu zatím neuvažuje.

Platí, že časem již pouhý on-line prodej nebude znamenat zásadní výhodu. Bude nutné, aby prodejci také zkvalitňovali úroveň doplňkových služeb a servisu, zajišťovali dopravu zboží včetně odborné instalace, odvoz a likvidaci starých spotřebičů a podobně, doplňuje Lenka Vodrážková ze společnosti DTZ.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).