Kampaň ČEZu nebyla úspěšná, tvrdí konkurence

20. 4. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Marketingová kampaň, kterou začátkem roku spustila energetická společnost ČEZ, zlákala podle konkurenčních obchodníků jen nepatrný počet odběratelů elektřiny. ČEZ se snažil dvěma největším konkurentům, Pražské energetice a skupině E.ON, přetáhnout klienty. V kampani tvrdil, že jeho tarify jsou výhodnější.

Od zahájení kampaně do konce ledna odešly dvě pražské domácnosti. ČEZ na to reagoval mimořádným zintenzívněním reklamní kampaně včetně zahájení podomního prodeje a do konce února odešlo celkem 150 klientů, řekl mluvčí Pražské energetiky Petr Holubec.

ČEZ, jejíž tržní podíl na dodávkách domácnostem a malým podnikům klesl loni o dvě procenta na 60 procent, ale kampaň hodnotí pozitivně. Výsledky kampaně se stále ještě vyhodnocují, kvůli různě dlouhým výpovědním lhůtám u jednotlivých obchodníků nelze v tuto chvíli finálně kvantifikovat její dopad. Jedním z našich cílů bylo samozřejmě získat nové zákazníky, neméně důležitým cílem však bylo i informovat zákazníky o otevřeném trhu a konkurenčním prostředí, řekl mluvčí ČEZ Ladislav Kříž. Nechtěl ale sdělit, kolik přesně odběratelů od konkurentů přešlo.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).