Mi to alza udělala taky, k ntb mi automaticky dala Office, který po zakoupení nešel vůbec jednoduše vrátit. Jsou to podvodníci a pokuta 150 000 nic nevyřeší. Pro tom jejich obratu by měli dostal pokutu 1 miliardu a to by určitě pomohlo. Spoustu lidí si přidané zboží už nechá, protože se s nimi nechce dohadovat..
Dorucuju na alze nenakupovat, to pro ně bude trest největší. Já to tak dělam, eshopu je spousta tak proč kupovat u podvodníků
No, mne dvakrát za sebou v roce 2017 zrovna s tímhle vypekli, takže už jsem tam od té doby snad ani nenakoupil.
Mobil Samsung A5, model 2017. Skladem. Objednáno s dodáním na výdejnu v Brně. Po šesti dnech čekání a "připravujeme k odeslání" jsem to vzdal, objednávku zrušil a nakoupil v Datartu. Jejich helpdesk s tím pomoc nedokázal, prostě jen slečna/paní opakovala to, co jejich web: počkejte na výzvu k vyzvednutí. Hlavně že jim tam všude svítilo "skladem", "dnes zakoupilo již 36 zákazníků" a největší legrace byla "2 kusy okamžitě k odběru v Brně".
Předchozí zkušenost byla trochu jiná - objednáno zboží deklarované skladem. A o den později skladem nebylo a cena byla o 20% vyšší. Také jsem pár dní čekal, že prý neví kdy bude naskladněno. Tak jsem objednávku zrušil. O pár hodin později bylo zboží jako zázrakem zase skladem, ovšem dražší. Tak jsem ho koupil jinde. S tímhle se potýká hodně lidí, viz tamní diskuse - poznávací znak je že zboží najednou není skladem a ZÁROVEŇ je najednou za vyšší cenu. Nakolik je to praktika firmy (nedodat za dohodnutou cenu a raději dělat, že zboží není a doufat, že to zákazník zruší) a nakolik způsob jak své chyby řeší konkrétní pracovníci, to se asi nedozvíme.
Takže na jejich "skladem" bych nesázel. Určitě ne ve chvíli, kdy utopíte mobil a potřebujete rychle nový.
Já kupoval "skladem" kuchyňské rádio, ke kterému měla jako dárek být bluetooth sluchátka. Pak už jen chodily maily, že dodání se o den posouvá, rádio se navíc na webu objevilo jako "momentálně nedostupné". Po 10 dnech jsem to vzdal a objednávku zrušil (BTW peníze zpět jsem z nich mámil 4 týdny), po dalších 3 dnech se rádio opět na webu objevilo jako "skladem", ovšem už bez sluchátek. Problém byl zřejmě v tom, že se jim někam vloudila chybička a slibovaný dárek stál téměř stejně, jako ono rádio...
Ja u nich nechal tak pul mega, resil jsem par reklamaci a pokazde jsem okamzite dostal dobropis. Nevim o jaka prava bych se mel hlasit, ale za me stoprocentni spokojenost. Zkousel jsem i par jinych obchodu s elektronikou a vsude to bylo v pohode jen do prvni reklamace. Mozna v Alze jenom vyjebavaji s lidmi, co si z nich delaji pujcovnu.
Za ten MS Office 365 jim to patří, ale ta první položka je nesmysl:
1) CISCO SA112 neexistuje, pouze CISCO SPA112
2) není to telefon, ale VoIP adaptér
3) přítomnost českého návodu je bezpředmětná, protože tohle si žádný BFU nenakonfiguruje.
A stejně je návod ve stylu: připojte k síti, přes prohlížeč nastavte.
Jediný způsob, jak to nastavit, je postupovat podle návodu VoIP operátora (třeba Odoriku) - kde to spočívá v nahrání předchystané konfigurace. Tam se totiž nastavují parametry související s telefonními ústřednami (jak vypadá vyzváněcí tón, jak obsazovací apod.)
Pre nekalé praktiky už niekoľko rokov na Alze nič nekupujem a objavil som vďaka tomu lacnejší eshop, kde som spokojný a ponuka je takmer taká ako na Alze. Keď tak urobí viac ľudí, Alza sa spamätá, ale ak nie, tak im je to jedno. Pokuty pre veľké spoločnosti by sa mali pohybovať v percentách tržieb a potom sa spamätajú. Lenže, ak majú platiť pokutu, na ktorú zarobia v priebehu nasledujúcej hodiny, tak to pre nich nič neznamená a kontrolný orgán je pre nich len obyčajná návšteva ako každá iná, ktorá ich stojí len "kávičku".
Dobry den,
Pred ca peti lety jsem u Alzy zakoupila jeden drazsi vyrobek, ktery nefungoval. S vracenim byly takove problemy, ze jsem se zarekla do Alzy uz nikdy nevstoupit.
Pred ca rokem jsem ale hledala idealni budik a nasla ... u Alzy. Je krasny, ma elegantni, minimalisticky design, 100% tichy chod, osvetleni. Byla jsem nadsena do doby, nez jsem zacala zaspavat. Po vice pokusech jsem si overila: tlacitko budiku neni dost silne a budik zvoni jen v ca 25% pripadu.
Mezitim se ale pravidla reklamaci zmenila tak, ze jsou pro kupujiciho ztizene a jedna zkusenost s Alzou mi stacila. I ozelela jsem 350 Kc a budik si postavila k PC na estetiku. Za mne do Alzy opravdu ne!