Názor k článku Kasa se po pokutě poučila, Alza ale stále přidává do košíku neobjednané položky od Karel - No, mne dvakrát za sebou v roce 2017...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 14. 3. 2019 16:34

    Karel (neregistrovaný)

    No, mne dvakrát za sebou v roce 2017 zrovna s tímhle vypekli, takže už jsem tam od té doby snad ani nenakoupil.

    Mobil Samsung A5, model 2017. Skladem. Objednáno s dodáním na výdejnu v Brně. Po šesti dnech čekání a "připravujeme k odeslání" jsem to vzdal, objednávku zrušil a nakoupil v Datartu. Jejich helpdesk s tím pomoc nedokázal, prostě jen slečna/paní opakovala to, co jejich web: počkejte na výzvu k vyzvednutí. Hlavně že jim tam všude svítilo "skladem", "dnes zakoupilo již 36 zákazníků" a největší legrace byla "2 kusy okamžitě k odběru v Brně".

    Předchozí zkušenost byla trochu jiná - objednáno zboží deklarované skladem. A o den později skladem nebylo a cena byla o 20% vyšší. Také jsem pár dní čekal, že prý neví kdy bude naskladněno. Tak jsem objednávku zrušil. O pár hodin později bylo zboží jako zázrakem zase skladem, ovšem dražší. Tak jsem ho koupil jinde. S tímhle se potýká hodně lidí, viz tamní diskuse - poznávací znak je že zboží najednou není skladem a ZÁROVEŇ je najednou za vyšší cenu. Nakolik je to praktika firmy (nedodat za dohodnutou cenu a raději dělat, že zboží není a doufat, že to zákazník zruší) a nakolik způsob jak své chyby řeší konkrétní pracovníci, to se asi nedozvíme.

    Takže na jejich "skladem" bych nesázel. Určitě ne ve chvíli, kdy utopíte mobil a potřebujete rychle nový.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).