Vlákno názorů k článku Kasa se po pokutě poučila, Alza ale stále přidává do košíku neobjednané položky od Lada - Mi to alza udělala taky, k ntb mi...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 3. 2019 6:56

    Lada (neregistrovaný)

    Mi to alza udělala taky, k ntb mi automaticky dala Office, který po zakoupení nešel vůbec jednoduše vrátit. Jsou to podvodníci a pokuta 150 000 nic nevyřeší. Pro tom jejich obratu by měli dostal pokutu 1 miliardu a to by určitě pomohlo. Spoustu lidí si přidané zboží už nechá, protože se s nimi nechce dohadovat..
    Dorucuju na alze nenakupovat, to pro ně bude trest největší. Já to tak dělam, eshopu je spousta tak proč kupovat u podvodníků

  • 9. 3. 2019 19:22

    P2010 (neregistrovaný)

    Já tam nakupuji, protože označení skladem znamená skutečně skladem. Před zaplacením kartou si stejně vše kontroluji, takže s tím nemám problém. Ideální obchod neexistuje.

  • 14. 3. 2019 16:34

    Karel (neregistrovaný)

    No, mne dvakrát za sebou v roce 2017 zrovna s tímhle vypekli, takže už jsem tam od té doby snad ani nenakoupil.

    Mobil Samsung A5, model 2017. Skladem. Objednáno s dodáním na výdejnu v Brně. Po šesti dnech čekání a "připravujeme k odeslání" jsem to vzdal, objednávku zrušil a nakoupil v Datartu. Jejich helpdesk s tím pomoc nedokázal, prostě jen slečna/paní opakovala to, co jejich web: počkejte na výzvu k vyzvednutí. Hlavně že jim tam všude svítilo "skladem", "dnes zakoupilo již 36 zákazníků" a největší legrace byla "2 kusy okamžitě k odběru v Brně".

    Předchozí zkušenost byla trochu jiná - objednáno zboží deklarované skladem. A o den později skladem nebylo a cena byla o 20% vyšší. Také jsem pár dní čekal, že prý neví kdy bude naskladněno. Tak jsem objednávku zrušil. O pár hodin později bylo zboží jako zázrakem zase skladem, ovšem dražší. Tak jsem ho koupil jinde. S tímhle se potýká hodně lidí, viz tamní diskuse - poznávací znak je že zboží najednou není skladem a ZÁROVEŇ je najednou za vyšší cenu. Nakolik je to praktika firmy (nedodat za dohodnutou cenu a raději dělat, že zboží není a doufat, že to zákazník zruší) a nakolik způsob jak své chyby řeší konkrétní pracovníci, to se asi nedozvíme.

    Takže na jejich "skladem" bych nesázel. Určitě ne ve chvíli, kdy utopíte mobil a potřebujete rychle nový.

  • 19. 3. 2019 11:02

    Tomáš Marný

    Já kupoval "skladem" kuchyňské rádio, ke kterému měla jako dárek být bluetooth sluchátka. Pak už jen chodily maily, že dodání se o den posouvá, rádio se navíc na webu objevilo jako "momentálně nedostupné". Po 10 dnech jsem to vzdal a objednávku zrušil (BTW peníze zpět jsem z nich mámil 4 týdny), po dalších 3 dnech se rádio opět na webu objevilo jako "skladem", ovšem už bez sluchátek. Problém byl zřejmě v tom, že se jim někam vloudila chybička a slibovaný dárek stál téměř stejně, jako ono rádio...

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).