Vlákno názorů k článku Kasírujete zákazníka mimo provozovnu? Zvažte mobilní platební terminál od quido - Ano, souhlasím s výrokem 2,79% to se pos...i. Proč...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 11. 2014 22:33

    quido (neregistrovaný)

    Ano, souhlasím s výrokem 2,79% to se pos...i.
    Proč by měl živnostníček v malém obchodě platit ze svého za lenost zákazníků si předem vybrat hotovost nebo si dodatečně pro ni dojít, když jsem blbéééj a nosím jen ten plast. Oni si totiž zákazníci myslí, že je všechno zadarmo a ještě si řeknou o slevu.....
    Jak se vždy říkalo - BEZ PĚNĚZ DO HOSPODY NELEZ ....chtělo by to trošku větší sluneční vánek, aby ty elektronika trošku pochcípala a byla ve světě trošku pořádná sranda ....ono to jednou přijde a skutečný chechtáky zase budou to nejdůležitější a s tím plastem si ani řiť nikdo nevytře ....

  • 3. 11. 2014 11:34

    Kybernet (neregistrovaný)

    A nebo jinak: proc bych jako zakaznik mel doplacet na omezenost zivnostnika, co neni schopny vyjit mi vstric a muset litat mezi bankomaty, kdyz jiny bere karty?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).