Názor k článku Katalogoví „šmejdi“ opět útočí na podnikatele. Nenechte se napálit od Lapciko - Tvrzení pana Chytila o klientovi, který zapomněl na...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 21. 10. 2021 12:31

    Lapciko

    Tvrzení pana Chytila o klientovi, který zapomněl na uzavření smlouvy, nebo o dobrovolném přechodu zákazníka na placenou verzi, by bylo k smíchu, kdyby při tom nešlo o peníze.
    Nejméně tři právoplatné judikáty zpochybnily původ prezentací v katalogu Fuzeplus. Nemusí tedy jít o přechod z jednoho druhu smlouvy na vyšší úroveň, ale o "lov do sítě slov". Ostatně, jak mohl klient zapomenout na to, že uzavřel smlouvu? Pak přece není nic jednoduššího, než mu ji předložit (§ 1822 OZ). Celou smlouvu se všemi náležitostmi - od souhlasu s pořízením nahrávky přes vše, co bylo během hovoru řečeno (jména osob které jednaly, jména firem, představení produktu atd.) až po zřetelné potvrzení souhlasu s Všeobecnými obchodními podmínkami (§ 1751 a § 1753 OZ) teprve pak ten souhlas s cenou. Mimochodem, VOP firem pana Chytila jsou docela dobře "utěsněné" vůči možnosti bezplatného odstoupení od smlouvy. Obdobných katalogů, ve kterých se vyskytují data pocházející z jednoho zdroje, má nejméně sedm, pod hlavičkou pěti různých s.r.o.
    Další informace včetně odkazů na platné judikáty viz https://synergent-bacha.blogspot.com/2021/10/zralok-z-prahy-resume.html

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).