Názory k článku Kateřina a Miloš tvrdí: Květinářství je byznys, který se řídí podle zákazníků

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 2. 5. 2012 15:19

    TKL (neregistrovaný)

    Nevím, jaká firma web květinářství vytvářela a optimalizovala a jaké techniky k tomu použila, ale stránky, které vypadají jako z roku 1998, míchají externí a inline stylopis, validátory z nich šílí a v kódu se masivně objevují takové perly, jako například:

    file://c:/DOCU­ME~1/MILO~1/LO­CALS~1/Temp/__Sky­peIEToolbar_Cache/e7­0d95847a8f5723cfca6b3fd9­946506/static/i­nactive_a.com­pat.flex.w16.gif

    nebo

    file://c:/DOCU­ME~1/MILO~1/LO­CALS~1/Temp/__Sky­peIEToolbar_Cache/e7­0d95847a8f5723cfca6b3fd9­946506/static/fam­famfam/CZ.gif

    což vyhledávačům napoví leccos o operačním systému tvůrce tohoto díla a software na něm nainstalovaném, rozhodně na profesionálně provedenou práci nevypadají. O kvalitním kódu, který by měl jakýkoliv vyhledávač upřednostňovat před konkurencí tady rozhodně mluvit nelze.

    Kateřině a Milošovi přeji hodně úspěchů v jejich podnikání, nicméně jim silně doporučuji, aby peníze, zaplacené za jejich web, požadovali po dodavateli důrazně zpět.

  • 3. 5. 2012 11:26

    Kateřina (neregistrovaný)

    Můžete mi napsat na mail? Najdete ho na těch nepěkných web stránkách:-) ráda si poslechnu možnosti, jak vše zlepšit... Děkuji, Kateřina

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).