https://www.podnikatel.cz/clanky/brasnarstvi-tlusty-pacha-podnikatelskou-sebevrazdu-v-primem-prenosu/nazory/
Můj příspěvek odtamtud:
Kdysi se stalo, že jeden podnik byl v úzkých, vedení vyhlásilo, že kdo sežene zakázku, dostane nějakou prémii z ceny té zakázky. Jeden z náměstků si stáhnul poptávky a obeslal zákazníky, že podnik asi skončí, tak pokud něco chtějí, ať si to objednají hned a objednávku zašlou jemu, že on to zařídí. Zájemci začali odpovídat, že objednávku chtěli vystavit až v příštích letech, ale když to s podnikem vypadá tak špatně, že se obrátí na serióznější firmy.
Já jsem tam tehdy pracoval. V podniku když to zjistili napsali vysvětlující dopisy. Tehdy jsme byli služebně v nějakém podniku, tam dostali ten vysvětlující dopis ale předtím ten náměstkovský ne tak nevěděli co si o tom mají myslet, takže jsme to uvedli na pravou míru.
Nic o sebevraždě jsem se nedozvěděl z článku ! ( " brašnářství TLustý páchá sebevraždu v přímém přenosu")
stejně tak jako nepromyšlené komunikační krokymohou pro fimu být ničivé různí stragesti, odbornínici na public relations a mediání mediátoři, managing patrneři, &directoří co se zakousnou( mj.na penězovody firmy) jako klíště.
Problém je, že tato firma rodinného rozměru nikdy neměla přerůst nikdy v masové tržiště, u řemeslných ručně vyráběných výrobků senedá taková poptáva uspokojit.
23. 8. 2024, 16:29 editováno autorem komentáře