Společnost eWay System je tu proto, aby pomohla firmám udržet pořádek ve vztazích se zákazníky. Vyvíjí CRM systém, který komunikaci s klienty efektivně třídí a také ji řídí.
Jak prozrazuje v rozhovoru ředitel společnosti Jan Lalinský, ve skutečnosti CRM systémy používá většina firem. Je to vlastně styl práce, kdy si začínáte zaznamenávat komunikaci s klienty. Ať už na základě telefonického rozhovoru, e-mailu či jen poznámek z jednání. Tady skutečně stačí málo.
Podstata CRM je už to, že si začínáte komunikaci evidovat. Že se snažíte pochopit klientské potřeby a naplnit je,
říká Jan Lalinský.
Kde se vzala myšlenka podnikat zrovna v tomto oboru? Co konkrétně eWay-CRM software jako nástroj nabízí? Pro jak velké firmy jsou takové služby určeny a hraje vůbec velikost roli? Do jakého oboru podnikání se systémy hodí? Na tyto a další otázky odpovídá ředitel společnosti eWay System v aktuálním dílu pořadu Videobiz.