No nevím jak vlaky, tam jsem se vůbec kvůli plánování 100% obsazenosti nedostal*, ale každému Jančurovu fanoušku doporučuji si zajet třeba linku Praha Brno, jako se stalo mě. Kdyby ta linka stavěla v Jihlavě, tak tam vystoupím, a dojedu jinak. To bylo utrpení, ten Jančurův "luxus", to je jen pro postavy do 165 cm, tam se snad dá hovořit o pohodlí. A podotýkám, že nejde o šířku, resp. tlouštku, ale o délku stehenní kosti. Tedy rozteč sedaček. Ještě že tam rozdávají ty časopisy, tím jsem si vypodložil stehno, do kterého, vykrouceného, mě ryla jakási páčka.
Autobusy jsem najezdil hodně, ale něco tak děsného, jako Jančurův "luxus" jsem nikde jinde nezažil. Opravdu, bez přehánění. Trošku se tomu kdysi blížil jistý "luxusní" Neoplán, ale ten nebyl až tak špatný. Zajímavé je, že maďarská konkurence, nízkonákladovka Orange, nebo tak nějak, má autobusy pohodlné. Navíc tam rozdávají i sluchátka....
* Zůstal jsem v Hr Kr, a Jančura 100% obsazenost. Naštěstí stále ještě existují různá ČSAD, takže jsem za chvíli jel s nimi. Ještě se tam jakýsi člověk rozčiloval, že ho nechtějí vzít, že má jízdenku, ale přišel o minutu pozdě, tak tam strčili někoho jiného. Zvažoval jsem přesun do Pardubic, jenže tam navazoval zase Jančura ve vlaku.... je to mor a likvidace veřejné dopravy. A to myslím vážně. Pokles úrovně cestování, a z cesty autobusem udělal Jančura cestu letadlem ve smyslu, že je nutno zakoupit dlouho předem, plánovat, vědět co bude za týden na minutu přesně. Když to srovnám s konkurencí, kde když chci mít jistotu sezení, koupím si jízdenku. Když nevím kdy pojedu, přijdu na nádraží a jedu. To je veřejné doprava. Ne ta parodie v podání Jančury.
Nemluvě o jeho pověsti velmi špatného zaměstnavatele. No, zítra jednu jeho zaměstnankyni potkám, tak se zeptám na poměry.