Ty to nechápeš. Konkurence vždy nabízela, a i dnes nabízí, to co Jančura. A k tomu i něco navíc. Dávají možnost VOLBY. Tu možnost rezervace, NEPOVINNÉ, vždy měli a mají.
A jízdní řád byl před Jančurou vytvářen podle potřeb zákazníka. Za Jančury je to podle Jančurovi potřeby obsazenosti jeho zdrojů blízké 100%. Takže z pohledu zákazníka výrazné zhoršení služeb. Jeden starý časopis, a jedno kafe v ceně lístku, pardón "zdarma", to je velmi slabá kompenzace obrovského zhoršení dvou základních parametrů.
A co se týče konkurence, tak se mi stalo, že bych neodjel, jen asi 2x v životě. Tedy pravděpodobnost zlomku procenta. Tož tak. U Jančury jsou to desítky procent.
Navíc se mi, jako daňovému poplatníku, nelíbí že Jančura je obrovský dojič státních dotací. Kam přišel s kecy o soukromé štice bez dotací, tam to znamenalo zvýšení nákladů pro daňového poplatníka. Ten případ na železnici Pga-Ova není jediný, zato nejlépe zdokumentovaný. Lhát a oblbovat lidi, to on dovede.