tak to někdy v té Jihlavě přestupte směr Praha ( Brno) na místní ČSAD, tedy Kratochvílův ICOM Transport. S vysokou mírou pravděpodobnosti hraničící s jistotou vás nacpou do zpotvořené jugoslávské kopie nízkopodlažního Mercedesu s pevnými sedačkami bez opěrek a jakékoli prostory na zavazadla ( jenž se běžně házejí za prostřední dveře.) Pozdě odpoledne přes zimu jedete potmě a můžete akorát z okna čučet do tmy, protože v autobusu je zhasnuto ( což hlediska toho, ža řidič potřebuje něco vidět venku chápu a) a lampičky nad sedadly neexistují.
V zimě není skoro kam dát kabáty, jen do klasických sítěk nad sedadly jimiž prokapává voda z tajícího sněhu na vás dole. O rezervačním systému přes net a SMS ICOM v životě neslyšel, takže jako za bolševika stojíte jako vocas půl hodinu před odjezdem v pořadníku na zastávce a doufáte,že si a autobusu sednete. U SA alespon vím, že v exponované časy a směry mívají vyprodáno a bud si jízdenku koupím dlouho předem ( no problém mohu ji kdykoli zrušit), nebo si v tu dobu cestu neplánuji, případně jedu jinak, s někým jiným ( například Praha Liberec v pátek již pár let jezdím s ČSAD Jablonec a potom tramvají do Liberce).