Opoustim kosik, pac nevim, kolik stoji doprava.
Nebo si testuju i kroky objednavky, treba s fiktivnim jmenem, abych se laskave k ty cene dopravy dostal.
Nesnasim tu mizernou komplikovanost nakupovani u nas, proto se snazim spis kupovat co se da jednim klikem na ebay.
Nesnasim tu linost ceskych podnikatelu, ze nehodlaji posilat zasilky kazdy den, idealne vecer, aby doprdele samozrejme pokryly co nejvic objednavek dne, pritom jsou to "podnikatele". Nesnasim tu nespolehlivost ceskych dopravcu, jak tam delaji porad chyby. Nesnasim vubec platit za dopravu, kdyz mam 100 objednavek mesicne. Kez by slo objednavat z Ciny uz i jidlo!
Vubec, proc je tady miliarda eshopu? Aby si kazdy "podnikatel" vydelal 100.- mesicne?
"Vubec, proc je tady miliarda eshopu? Aby si kazdy "podnikatel" vydelal 100.- mesicne?" - Ještě jedna věc mne napadla: Sakra proč všichni chtějí letět na dovolenou. Vždyť stačí, když poletí třeba ve firměna dovolenou jen jeden člověk a potom všem ostatním to povypráví. Bude to levnější a nebudou přecpané letadla.
PS : do té číny se odstěhuj.
Málokdy opouštím košík,snad jen v již zmíněném případě ceny dopravy. Ale strašně mě vytáčí, když po dokončené objednávce ještě týden vyskakuje upozornění (FB, Google), že mám v košíku zboží. Po rozkliknutí je jasné, že tam nic není. A jsou to dost renomované e-shopy, kde se to děje. :(
Pokud mne obchodník nechá vybrat zboží a vložit do košíku - aby mne v okamžiku, kdy jsem spokojen + hotov nechat mu svoje peníze, začal buzerovat povinnou registrací - beze slova a prost dalšího zájmu zavírám prohlížeč. Podobné účinky na mne má požadovaná platba předem bez možnosti alternativ.
Citace z clanku: "Vypočítat se dá podle jednoduchého vzorce: míra opuštění = počet zákazníků, kteří dokončili objednávku / počet zákazníků, kteří vložili zboží do košíku. Pokud je výsledek velmi vysoký, je potřeba se zamyslet nad důvody a snažit se je napravit."
Prave ze naopak, je velmi zadouci, aby vysledek tohoto vaseho vzorce (tak jak je aktualne uveden) byl "velmi vysoky". Zamyslet se je potreba, pokud je vysledkem nizka hodnota.
Jen nevim, proc jste pomer uspesne dokoncenych nakupu oproti celkovemu poctu vsech pokusu o nakup, kdy uzivatel vlozil do kosiku alespon jeden produkt nazvali "mira opusteni", protoze "pomer dokoncenych nakupu" by bylo mnohem lepsi pojmenovani. Pokud opravdu chcete z toho vaseho vzorce dostat skutecnou miru opusteni, musite vzit jednicku a od ni odecist ten vas vysledek (1 - uspesne_nakupy / zapocate_nakupy).
u mě je na prvním místě přesně to co píšou o té dopravě - buď se informace dozvím hned, a pak třeba ani zboží do košíku nedám a jdu za levnějším, anebo tam to zboží dám právě proto, abych se mohl prokliknout k možnostem a tudíž ceně dopravy ... a pokud to po mě chce prvně osobní údaje nebo rovnou registraci, tak zavírám
jinak ještě k tomuto:
"Osvědčeným nástroje e-shopistů jsou takzvané související produkty. Pokud je nebudete mít, lidé u vás konvertovat nebudou. Je velká pravděpodobnost, že zákazník, který si do košíku vložil vodítko, k němu bude shánět i obojek. U střelné zbraně to budou náboje a u květináče třeba podmiska."
- no to je věc, která mě neskutečně vysírá, s prominutím, ale to při situaci v ČR už jinak říct nejde ... kupuju třeba tu střelnou zbraň :-) a střelivo k tomu sice třeba mají, ale podstatně dráž, než když si zajdu do nejbližší kamenné prodejny, kterou už tak považuju za předraženou ... takže co je pro mě jakoby jedna věc řeším nadvakrát, padá jakákoliv výhoda nákupu přes net - resp. třeba to seženu v jiném krámě skutečně levně, ale krabička diabolek za 70 Kč a k tomu poštovné 150 Kč, hm, taky super ... proč ten krám, co mi prodá vzduchárnu zalevno, musí prodávat totéž střelivo za 170, tím pádem na něm nevydělá ani korunu, protože si radši zajdu do té kamenné prodejny za 110 ... kdyby to dal za 90 nebo za 100, tak si to k té vzduchárně vezmu, i když vím, že jinde je to za 70, ale kvůli poštovnému takovou nabídku nevyužiju, takže za těch 90-100 by na tom minimálně těch 20 Kč vydělal (předpokládám, že to nemá v nákupce za víc než za kolik má jinej krám koncovku), což sice není žádný terno, ale furt lepší než nic ... nebo to jako na každejch pět nákupů připadá jeden hejl, co to vezme i za těch 170, a tudíž vydělaj i za ty čtyři jako já, kterejm je to drahý, a maj s tím pětinu práce?
když jsem psal adresu doručení - bydlím ve třetí čtvrti, ale PSČ končí dvojkou. Zadávání adresy asi bylo nastaveno na Prahu a mou adresu to odmítlo přežvejkat. Do toho ešopu jsem psal, poradili mi, abych čtvrť označil taky dvojkou. Ale ve druhé čtvrti je velké sídliště a možná by to pošťákům dělalo problémy. Tak jsem si zboží objednal jinde, kde jsem problém s adresou neměl.
Jednoznacne opoustim kosik, pokud po mne obchodnik chce registraci a nebo vic udaju, nez jsem ochoten poskytnout. Telefonni cislo - k cemu, at se mnou komunikuje pisemne - emailem. Adresa - k cemu, pokud chci vyuzit zasilkovnu nebo osobni odber. Atd...V podstate ani to jmeno nepotrebuji znat...
Dobrý den, jsem provozovatel eshopu a tak si dovolím reagovat. U nás při objednávce požadujeme telefonní číslo proto, že 1) někdy je lepší zákazníkovi zavolat a domluvit nějaké detaily u specifické objednávky (u nás většinou požadavky na dárkové zabalení) a především 2) zpracování a odeslání objednávky stojí nemalé peníze, takže telefon je takové malé ověření, že zákazník myslí svou objednávku vážně. I když samozřejmě můžete namítnout, že telefonní číslo u 90 % objednávek neověřujeme, takže když tam někdo uvede nesmysl, nezjistíme to. Ale i tak si myslím, že posílat zakázku s náklady několik set Kč zcela anonymně do světa a mít jen kontakt na freemail, je docela harakiri. Jednoznačně ale souhlasím, že adresa bydliště, když posílám přes Zásilkovnu, je nesmysl.
To jen pohled "z druhé strany".
Dobry den, dekuji za reakci. Porad ale nevidim zadnou skutecny duvod davat telefonni cislo jako povinny udaj. Protoze:
- domluvit podrobnosti objednavky muzete i pisemne. Ano, stoji to o neco vic casu napsat email, ale na obou stranach je pak vetsi jistota na cem jste se domluvili.
- telefonni cislo neni vubec zadna zaruka. SIMku koupim za par korun v nejblizsim obchode.
- nekdo dokonce vubec nemusi mit soukrome telefonni cislo.
- obava z reklamnich sms
- ten, kdo vam to cislo dat nechce vam je stejne neda a maximalne nakoupi jinde
Pokud date telefon jako dobrovolny udaj, zbavite se zamerne zadanych spatnych cisel a budete mit vetsi jistotu, ze zakaznikovi nekomplikujete zivot, kdyz mu zavolate.
Vlastně s Vámi celkem souhlasím, že e-mail by měl být dostačující a jak říkáte, když někdo nebude číslo chtít dát, tak si jej vymyslí a jen jej to otravuje.
Ale asi k tomuto "revolučnímu" kroku zatím nepřistoupíme, protože jednak mám pocit, že by to počet zákazníků nezvedlo ani o jednoho, protože zákazník, který nechce uvést telefon, nemá šanci nikde jinde nakoupit (nenapadá mě žádný e-shop, kde bych nemusel vyplnit telefon) a jednak zhruba 2 % objednávek nám přichází s překlepem v e-mailu a v takovém případě bychom o objednávku přišli.
Mimochodem, např. u osobního odběru požadujeme vyplnit jméno, což je vlastně také nadbytečné. Ale i to má svůj důvod: jednak nemusí zákazník diktovat složité číslo objednávky a jednak své stálé zákazníky můžeme už z dálky pozdravit a chystat jim objednávku na pult :-).