Názor k článku Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu od Prezdivka - Citace z clanku: "Vypočítat se dá podle jednoduchého...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 6. 2017 11:28

    Prezdivka (neregistrovaný)

    Citace z clanku: "Vypočítat se dá podle jednoduchého vzorce: míra opuštění = počet zákazníků, kteří dokončili objednávku / počet zákazníků, kteří vložili zboží do košíku. Pokud je výsledek velmi vysoký, je potřeba se zamyslet nad důvody a snažit se je napravit."

    Prave ze naopak, je velmi zadouci, aby vysledek tohoto vaseho vzorce (tak jak je aktualne uveden) byl "velmi vysoky". Zamyslet se je potreba, pokud je vysledkem nizka hodnota.
    Jen nevim, proc jste pomer uspesne dokoncenych nakupu oproti celkovemu poctu vsech pokusu o nakup, kdy uzivatel vlozil do kosiku alespon jeden produkt nazvali "mira opusteni", protoze "pomer dokoncenych nakupu" by bylo mnohem lepsi pojmenovani. Pokud opravdu chcete z toho vaseho vzorce dostat skutecnou miru opusteni, musite vzit jednicku a od ni odecist ten vas vysledek (1 - uspesne_nakupy / zapocate_nakupy).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).