Názor k článku Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu od Karel Malý - Dobrý den, jsem provozovatel eshopu a tak si...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 18. 6. 2017 19:03

    Karel Malý (neregistrovaný)

    Dobrý den, jsem provozovatel eshopu a tak si dovolím reagovat. U nás při objednávce požadujeme telefonní číslo proto, že 1) někdy je lepší zákazníkovi zavolat a domluvit nějaké detaily u specifické objednávky (u nás většinou požadavky na dárkové zabalení) a především 2) zpracování a odeslání objednávky stojí nemalé peníze, takže telefon je takové malé ověření, že zákazník myslí svou objednávku vážně. I když samozřejmě můžete namítnout, že telefonní číslo u 90 % objednávek neověřujeme, takže když tam někdo uvede nesmysl, nezjistíme to. Ale i tak si myslím, že posílat zakázku s náklady několik set Kč zcela anonymně do světa a mít jen kontakt na freemail, je docela harakiri. Jednoznačně ale souhlasím, že adresa bydliště, když posílám přes Zásilkovnu, je nesmysl.

    To jen pohled "z druhé strany".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).