Názor k článku Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu od Jan Vitek - Dobry den, dekuji za reakci. Porad ale nevidim...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 6. 2017 11:09

    Jan Vitek (neregistrovaný)

    Dobry den, dekuji za reakci. Porad ale nevidim zadnou skutecny duvod davat telefonni cislo jako povinny udaj. Protoze:
    - domluvit podrobnosti objednavky muzete i pisemne. Ano, stoji to o neco vic casu napsat email, ale na obou stranach je pak vetsi jistota na cem jste se domluvili.
    - telefonni cislo neni vubec zadna zaruka. SIMku koupim za par korun v nejblizsim obchode.
    - nekdo dokonce vubec nemusi mit soukrome telefonni cislo.
    - obava z reklamnich sms
    - ten, kdo vam to cislo dat nechce vam je stejne neda a maximalne nakoupi jinde

    Pokud date telefon jako dobrovolny udaj, zbavite se zamerne zadanych spatnych cisel a budete mit vetsi jistotu, ze zakaznikovi nekomplikujete zivot, kdyz mu zavolate.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).