Názor k článku Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu od Karel Malý - Vlastně s Vámi celkem souhlasím, že e-mail by...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 6. 2017 16:07

    Karel Malý (neregistrovaný)

    Vlastně s Vámi celkem souhlasím, že e-mail by měl být dostačující a jak říkáte, když někdo nebude číslo chtít dát, tak si jej vymyslí a jen jej to otravuje.

    Ale asi k tomuto "revolučnímu" kroku zatím nepřistoupíme, protože jednak mám pocit, že by to počet zákazníků nezvedlo ani o jednoho, protože zákazník, který nechce uvést telefon, nemá šanci nikde jinde nakoupit (nenapadá mě žádný e-shop, kde bych nemusel vyplnit telefon) a jednak zhruba 2 % objednávek nám přichází s překlepem v e-mailu a v takovém případě bychom o objednávku přišli.

    Mimochodem, např. u osobního odběru požadujeme vyplnit jméno, což je vlastně také nadbytečné. Ale i to má svůj důvod: jednak nemusí zákazník diktovat složité číslo objednávky a jednak své stálé zákazníky můžeme už z dálky pozdravit a chystat jim objednávku na pult :-).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).