Klienti očekávají v cestovním ruchu vstřícnost

20. 4. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Češi v rámci cestovního ruchu více než cenu služby zohledňují úsměv, profesionální chování a vstřícnost personálu. Ukázal to průzkum veřejného mínění, který v rámci projektu Odboru cestovního ruchu Ministerstva pro místní rozvoj realizovala v únoru a březnu 2010 agentura Incoma GFK.

Nejvíce jsou čeští zákazníci spokojeni se službami wellness, poté se službami cestovních kanceláří a žebříček na třetím místě zaujímají gastronomická zařízení. Extrémně nároční jsou zákazníci cestovních kanceláří a cestovních agentur. Nejpodstatnějšími faktory, které je ovlivňují, jsou zejména její spolehlivost a naplnění očekávání – nejen dodržení nasmlouvaných standardů, ale i obecně pocit z adekvátních služeb za vynaložené prostředky. Více než polovina respondentů (56 procent) navíc nerozlišuje rozdíl mezi cestovní kanceláří a cestovní agenturou.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).