To, co popisujete a zduraznujete, je samozrejme velke plus a inovace firmy. I kvuli tomu vychazi rada PR clanku o vas a hodne lidi to zaujme.
Nikdo nezpochybnuje, ze s prodejem mate naklady. Ovsem problem je, ze ta vase firma neplati za dodane zbozi, jako je to v profejnach jineho dortimentu (a take se musi uzivit, zaplatit pronajmy, zamestnance atd.). Vase firma pri prevzeti zbozi nezaplati dodavajicimu ani korunu, plati az dodatecne a jen zlomek z toho, zac zbozi proda.
Pokud je vsechno tak super, jak je popsano (a novinari se bohuzel neptaji i na vznikle pochybnosti), nebylo by ferove tem, co vam knizky nabizeji a vy je schvalite (to pokladam za dulezity moment, chapu, ze ne vse se da prijmout) zaplatit pausalne za treba 50 dodanych kusu 500 kc (10 Kc za kus, to by asi firmu nemelo polozit, ne?) a pak z uskutecneneho prodeje poslat jeste to, co bylo zaplaceno zakaznikem za knizku navic?
V tom bych videla ferovost. Ve zpusobu soucasnem ji naprosto postradam, i kdyz PR mate dobre, takze lide zjisti, ze ne vse je tak fajn, az kdyz sami vyzkousi. A pak je jim hloupe se ozvat.