První nákupní vánoční horečka má první výsledky. Lidé utrácejí nejvíce za knihy a parfémy.
Do DDZ se přihlásilo přes 1400 e-shopů, ostatní mají vlastní akce
Vyplývá to z údajů serveru Heureka.cz, který pořádá Dny dopravy zdarma. Ty se v letošním roce rozšířily hned na 3 dny. Heureka si díky akci navýšila svoji návštěvnost a marketingově se zviditelnila.
Čtěte také: Neúčastníte se Dne dopravy zdarma? Během akce vás deaktivují z Heureka Košíku
Čísla nejen z pohledu návštěv potvrdila, že prodloužení akce na tři dny dává smysl jak zákazníkům, tak samotným e-shopům, kterých se přihlásilo přes 1400,
říká k průběhu akce Dny dopravy zdarma Jan Kriegel, ředitel zákaznické podpory Heureka.cz.
Do třídenní akce zapojilo přes 1400 e- shopů, například Datart, Mall.cz, OnlineShop.cz, CZC.cz nebo Vivantis.cz. Vlastní konkurenční akci ve stejném duchu 3 dnů dopravy zdarma spustil také největší internetový obchod Alza.cz pod kódem SobNadZlato.
Některé e-shopy už spustily Black Friday
Zákazníky se snaží přilákat i prodejce elektroniky Euronics, který spadá pod křídla Kasa.cz. Kromě dopravy zdarma nabízejí e-shopy v rodině Kasa.cz s předstihem Black Friday, který běžně připadá až na příští týden. V nabídce má až 80% slevy na vybrané produkty.
Čtěte také: Akce v onlinu: Na dny dopravy zdarma naváže Black Friday a CyberMonday
Doprava zdarma u vybraných e-shopů končí dnešní půlnocí. Průběžné statistiky zatím ukazují, že Češi nakupují především knihy, parfémy, dále doplňky stravy nebo kosmetiku. Nejvíce Češi objednávali v pondělí večer, mezi osmou a desátou.