Bohužel, dnes to samé pro východní trhy, untermensch, dělá Coca Cola i Pepsi Cola.
Takže dnes je nešizená jedině ta jejich značka z Lidlu.
Ale ono je to vlastně dobře. Teď když je to všechno hnusné, lidi při obědě ušetří nejen peníze, ale co je ještě důležitější - zdraví. Dobrá limonáda by mohla svádět k tloustnutí.
Freeway z Lidlu se vyrábí taky v několika variantách, záleží která zrovna na který závozový region vyjde.
Pepsi se vrací během pár týdnů ke slazení cukrem místo GF sirupu, samozřejmě chvíli potrvá, že než se vyprázdní sklady obchodů a distributorů a bude všude už jen tak s cukrem.
CC je hnusná už tak 4-5 let a není to jen náhradou cukru, je tam i více vody a celkově jiná chuť.
UGO samotné je velmi dobrý koncept, sice cenově trochu vyšší, ale třeba to co dodávají jako mošty / štávy v 1L lahvích do běžných obchodů chutná a je prakticky stejně kvalitní jako vylisovaný mošť doma.