Kofola konkuruje Coca-Cole v segmetnu light nápojů

7. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Kofola se svou Kofolou Bez vyrazila do boje proti lehké Coca-Cole a její nové verzi Zero. Lehká Kofola se aktuálně začíná objevovat na pultech obchodů, informoval server iDNES. Cena Kofoly, která je slazená umělými sladidly, má být stejná jako nápoje s cukrem. Kofola však zatím k zavádění nového výrobku mlčí a žádné informace dosud nezveřejnila ani na svých internetových stránkách.

Obliba nápojů bez cukru obecně stoupá, takže Kofola svým novým nápojem reaguje na aktuální trendy trhu.

Kofola tak zřejmě zahajuje svůj další úspěšný rok. Tržby za rok 2007 jí totiž oproti roku 2006 vzrostly o 15,3 %. Jen v České republice však vzrostly dokonce o 32,2 %.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).