Komunikační kampaň k českému předsednictví odstartovala

6. 9. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

První část kampaně k českému předsednictví EU byla oficiálně zahájena. Kampaň byla pojmenována „Tváře českého předsednictví“. Představil ji na tiskové konferenci premiér Mirek Topolánek a vicepremiér pro evropské záležitosti zodpovědný za koordinaci příprav předsednictví Alexandr Vondra. Hlavním bodem zahájení kampaně je spot, ve kterém vystupuje sedm českých slavných osobností a prosadili se jak u nás, tak ve světě. Slogan kampaně byl zvolen zábavnou formou a zní „Evropě to osladíme“, informuje webový portál Vlada.cz.

Mezi sedm slavných českých osobností ve spotu byli zařazeni tito: hokejista Jaromír Jágr, fotbalista Petr Čech, modelka Tereza Maxová, dirigent Libor Pešek, architekta Eva Jiřičná, primabalerína Daria Klimentová a vědec Antonín Holý. Od 5. září se na celém území České republiky objevily bilboardy se známými tvářemi, které propagují české předsednictví EU. Ke konci letošního roku se spustí další část kampaně, ve které bude domácí obyvatelstvo ve větší míře informováno o předsednictví ČR v příštím roce. Již nyní lze nalézt informace o předsednictví v EU na vládním webovém serveru.

Autor článku

Redaktor/ka již pro server Podnikatel.cz nepracuje. 

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).