Absolutně souhlasím s výše uvedeným názorem. Pracuji jako účetní / OSVČ. Vedu kompletní účetnictví pro desítky firem, z toho je cca 15 firem se zaměstnanci. Absolutně není v mých silách vždy za všech okolností dodržet jednodenní lhůtu. Oni totiž nikdy nenastupují všichni zaměstnanci první den v měsíci a nikdy všichni nekončí poslední den v měsíci. Znamenalo by to pro mě, že si prostě nemůžu vzít dovolenou. Navíc každá účetní ví, že pokud například pracuje na DPH nebo na účetních závěrkách, je to náročný proces - hlavně na soustředění. U větších firem, které třeba podléhají auditu, je zpracování závěrky na x dní. A pokud neustále budete od této práce odbíhat jen kvůli tomu, abyste na jiné firmě přihlásili nebo odhlásili zaměstnance, je to nejlepší způsob, jak udělat chybu. Je to od MPSV prostě nehoráznost.