Konec čekání na zdravotní pojišťovně, VZP zavádí online objednávky

2. 7. 2013
Doba čtení: 2 minuty

Sdílet

Kolik jste naposledy strávili času při čekání na vyřízení svých záležitostí na zdravotní pojišťovně? Že hodně? Příště už to může být jinak.

Všeobecná zdravotní pojišťovna odstartovala pilotní fázi projektu, který má klientům umožnit, aby při vyřizování svých záležitostí potřebovali co nekratší čas. Čekání na pobočce je od tohoto týdne minulostí v Mladé Boleslavi, kam se lidé mohou objednat přes internet. 


Autor: www.isifa.com

Všeobecná zdravotní pojišťovna umožní klientům vyhnout se ztrátě času při čekání na pobočce. 

Systém funguje velmi jednoduše, na webových stránkách www.vzp.cz si klient vyplní formulář, ve které zvolí den a čas své plánované návštěvy. Posléze je mu vygenerován kód, který je aktivní v rozmezí +/- 15 minut od sjednaného času. V tomto časovém rozmezí, po příchodu na pobočku, zadá klient do vyvolávacího systému uvedený kód a dostane pořadové číslo. Následně je přednostně vyvolán k přepážce. Cílem je, aby lidé netrávili při návštěvě pojišťovny čas zbytečným čekáním. Spolu s osmdesáti dětskými koutky, které již VZP otevřela na svých pracovištích na různých místech republiky, jde o další vstřícný krok vůči klientům, komentuje novinku Oldřich Tichý, mluvčí Všeobecné zdravotní pojišťovny.

O tom, zda a jak se bude internetové online objednávání dál rozšiřovat, budou klienti informováni na webových stránkách pojišťovny. Další pobočky mají být do systému zařazovány každých 7 až 14 dní podle následujícího harmonogramu: 

Beroun, Litoměřice

Praha Sokolovská, Chrudim

Praha Orlická, Jihlava

Praha Vinohradská, Karlovy Vary

Kladno, Nový Jičín

Kutná Hora, Přerov

Mělník, Příbram

Nové Město na Moravě, Rychnov nad Kněžnou

Karviná, Teplice

Kolín, Česká Lípa

Liberec, Pardubice

Marketing Meeting AI a tvorba obsahu

Ústí nad Labem

Všeobecná zdravotní pojišťovna nabízí také 80 dětských koutků. Ačkoli se doba čekání na pobočkách zkrátí na minimum, dětské koutky jsou rodiči vítaným vybavením. Jejich velikost se liší podle volných prostor, ale vždy obsahují alespoň malířský stojan s křídami a pár hraček. Osm desítek dětských koutků navíc není konečných a pojišťovna se chystá vybavit jiny i další své pobočky. Koncem dubna byl navíc v brněnské pobočce na Benešově ulici zprovozněn ještě přebalovací a kojicí koutek. Ten je vybavený pultem s měkkou matrací, speciálním košem na papírové pleny, vlhčenými hygienickými kapesníčky i dětskou kosmetikou. Maminky zde mají k dispozici i toaletu a prostor na odstavení kočárku. Vše je umístěno za uzamykatelnými dveřmi, což jim zaručuje plné soukromí i bezpečnost jejich osobních věcí, dodává Oldřich Tichý.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).