Vlákno názorů k článku Konec geoblockingu neberou některé e-shopy vážně. Zákazníky s klidem omezují od Jet - Tenhle problem znam moc dobre. Potrebovali jsme neco...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 1. 2020 16:51

    Jet

    Tenhle problem znam moc dobre. Potrebovali jsme neco koupit od jedne nejmenovane ceske firmy. Uz jsme od nich parkrat kupovali, nikdy nebyly problemy. Ovsem s posledni objednavkou, bylo to nekdy ve 2018, byly potize hned od zacatku. Nebyli ochotni prijmout objednavku s dodanim do Italie. Po nekolika mailech nakonec pristoupili na to, ze posleme kuryra, aby to vyzvedl na prodejne. Ovsem trvalo jim asi 3 tydny, nez jsme z nich vyrazili fakturu, abychom to mohli zaplatit. Zaplatili jsme a opet se pekne dlouho nic nedelo. Nakonec nam konecne potvrdili, ze to muzeme nechat vyzvednout. Pres telefon nam rekli jednu adresu, mailem jinou. Nez se to vyjasnilo, ubehl skoro dalsi tyden. Pak jsme konecne poslali kuryra, on se dostavil a oni mu nic nedali! To snad delaji schvalne!
    V tomto okamziku nam uz dosla trpelivost a zrusili jsme objednavku. Penize jsme z nich dostavali jeste dalsi mesic.
    Od te doby, jak v televizi vidim tu jejich hnusnou reklamu s tim zelenym skretem, obraci se mi zaludek.

  • 3. 1. 2020 20:08

    brk

    Nevím, jestli bych zrovna tohle Alze vyčítal. Alza je moc velká a u podobně velkých firem je obecně problém udělat cokoliv, s čím systémově nepočítají. Kdyby si se takhle domluvil na něčem takovém v eshopu, kde pracují 3 lidi, tak ten co ti to slíbil si to pohlídá. Dva zbylé kolegy upozorní, že se něco takového bude dít. Alza udává, že má 1500 zaměstnanců. Někdo projeví snahu pomoci, ale ve finále to je jen zlo pro všechny, protože to dopadne tak jak to dopadlo.

  • 6. 1. 2020 16:19

    Jet

    Tak zrovna tohle jim vycitam, protoze uz jsme od nich nekolikrat brali presne ty same computery a nikdy nebyly problemy. Radove od roku 18 si postavili hlavu, ze nebudou dorucovat do Italie (pravdepodobne ani do jinych statu). Proc, to nikdo nevi. Nikdy predtim nebyly problemy.
    Vyzvednuti v obchode taky neni problem, je to jeden z jejich oficialnich zpusobu, jak si zbozi objednat a prebrat. Vsechno ostatni jsou problemy, ktere by u seriozni firmy nemely nastavat = mizerna komunikace, na jakykoliv dotaz odpovi az za nekolik dni, dodavaji vzajemne si odporujici informace a nakonec diky "pochybeni zamestnance" nepredaji zbozi kuryrovi.

  • 6. 1. 2020 9:45

    bez přezdívky

    Tohle je ale jiný případ - přesně jak se píše v článku. Mají povinnost objednávku přijmout a neblokovat třeba na základě geolokace, odkud se objednávka provádí nebo třeba na základě toho, v které zemi EU byla vydaná karta. Ale už nemají povinnost to doručit jiných zemí, než ve kterých běžně operují. Proto v tom testu zadali fakturační údaje české, ale dodací údaje v zemi, kde obchod působí.

    V článku pak chybí jedna informace a to, jak to řešili dál (jestli vůbec) a jak to dopadlo.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).