Konec Jednoty a Konzumu. Je tu Coop

18. 2. 2008
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Spotřební družstva se rozhodla pro spojení pod jednu značku a logo, informoval server Lidovky.cz. Družstva v Česku provozují asi 3 tisíce prodejen a používat budou název Coop.

Účelem je sjednocení identity družstev a budování jednotné silné značky. Vzniká tak nový konkurent velkých nadnárodních obchodních řetězců. Coop je totiž s tržbami za loňský rok dosahujícími 27 miliard korun šestým největším obchodníkem v České republice.

Silou Coop může být spolupráce s místními dodavateli. To může znamenat jednat nižší náklady na logistiku, ale také zajišťovat originalitu zboží. Zkušenosti ze zahraničí navíc potvrzují, že chuť zákazníků trávit volný čas v nákupních centrech nemusí být věčná.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).