Jen ať klidně vznikne systém na hodnocení řemeslníků (pokud nebude zákonem prosazený jako povinný a povinně placený), ale měl by zároveň vzniknout i systém na hodnocení zákazníků :-) Člověk se kolikrát snaží udělat práci jak nejlépe umí, použít kvalitní materiál, mít na všechno správné nářadí aby nepředával dílo ožvýkané jedním hasákem, očistit spoje, nic při tom nezničit, pořád všechno měřit aby nebyly armatury utopené ve zdi nebo netrčely ven, ale některý zákazník to vůbec neocení a pak se jen rozčiluje, že ten a ten by to udělal o tisíc levněji. Kdyby existovalo takové hodnocení "z druhé strany", zákazníka který si kvůli pár stovkám nechá osadit mizerné čínské kuláky ze zinkové slitiny s termoplastovou ucpávkou a pak si za půl roku stěžuje, že tečou, bych zdvořile odmítl (práce mám i tak tolik, že vůbec nemůžu vzít všechno), ať si to pěkně odbude s nějakým ňoumou, vždyť ten se taky musí nějak uživit :-)