Vlákno názorů k článku Konec zfušované práce nepoctivců. Řemeslníci se budou prokazovat osvědčením od Renda007 - zase vymýšlí kde by řemeslníka okradli, nebo ten...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 19. 12. 2018 18:19

    Renda007

    zase vymýšlí kde by řemeslníka okradli, nebo ten papír který stejně nic nedokáže, bude někdo vydávat zadarmo?

  • 19. 12. 2018 19:33

    Jarda (neregistrovaný)

    Kolik budu muset zaplatit? A asi zase budou jakési certifikované zkoušky, s certifikovaným nářadím od certifikovaného výrobce. Něco jako certifikované kotle. Takže pane Dlouhý a HK, ode mne nic nedostanete.

  • 19. 12. 2018 20:02

    OSVČ (neregistrovaný)

    Samozřejmě že jde ve skutečnosti o podnikatelský záměr.
    Pokud si dobře pamatuji už za našich mladých let když jsme udělali úspěšné závěrečné zkoušky na Odborném učilišti. Bylo jasné že některým ten papír k ničemu není, protože sice budou v zaměstnání. Ale na úrovni podrž, dones, protože byli na ruce lidově řečeno chromí.
    Samozřejmě jakožto člověk jsem i zákazník. A nejen moje zkušenost s firmama kde je na zdi za sklem řada certifikátů a osvědčení.
    Je o tom že první zkušenost je dostačující a podruhé tam nejdu. Dost často hned v počátku poznám že tam nic neobjednám a nekoupím.
    Jak jsem se již zmínil není to jen můj názor ale řady lidí z mého okolí co se známe.
    V mém oboru je možné již navštěvovat školení kde vydávají papíry o tom že jste . . . .
    Částka za den až dva je v tisících.
    Skutečnost a realita trhu je že kvalitní pracant nemá čas. A navíc je cenově poněkud výše s cenou pro člověka který nemá o té práci žádnou objektivní představu.
    Řemeslník zlatokop se pozná. Jé paninko mám toho hodně ale máte štěstí teď zrovna mám čas. Tak že zítra, jooo za ty penízky to bude super kvalita. První dojem zákazníka, no vida jak jsem šikovnej. Bude to z hlediska času, peněz dle mé představy. Rychle za levno super kvalita.
    A přitom si ten zlatokop defakto na hodinu vydělá výrazně víc než ten zodpovědnej vůči řemeslu a zákazníkoj.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).