Konference k reklamě na internetu již potřetí

31. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ilustrační obrázek
Ilustrační obrázek

Již třetí ročník konference Internet Advertising Conference 2010 pořádaná Sdružením pro internetovou reklamu proběhne v úterý 27. dubna 2010. Letošní ročník má informačně nejobsáhlejší program, a to ve třech programových proudech. Kromě hlavního pásma přednášek budou paralelně probíhat workshopy a praktické ukázky v dalších dvou sálech Slovanského domu, kde se akce tradičně koná. Podrobnosti o připravované náplni konference lze sledovat na stránkách konference.

Stejně jako v minulých letech chceme přinést aktuální zkušenosti zástupců nejdůležitějších společností působících na českém internetovém trhu. Nově se věnujeme světu mobilní komunikace, větší prostor jsme poskytli výkonnostní reklamě a pozvali i zahraniční spíkry, o nichž jsme přesvědčeni, že budou pro návštěvníky konference zajímaví, komentuje připravovanou akci Kateřina Hrubešová, výkonná ředitelka SPIR.

Ta také upozornila na významné řečníky, mezi kterými nebude chybět například Mark Cowan (Facebook.com), Henry Stevens (GSMA) nebo Andreas Cohen (I-COM), díky kterým registrovaní nahlédnou pod pokličku současných trendů na internetu ve světě. Konference je určena především zadavatelům internetové reklamy na úrovni vedoucích pracovníků, ředitelů marketingu, či zástupců online komunikace, dále poskytovatelům obsahu a mediálním a reklamním agenturám. Chybět nebudou ani zástupci internetových médií, novináři a členové Sdružení pro internetovou reklamu.

Autor článku

Kolektiv autorů serverů Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).