Jako mimořádně úspěšný se zapíše do historie letošní trojboj veletrhů, který se strhl v Pražském veletržním areálu (PVA) v Letňanech. Své návštěvníky přivítal interiérový veletrh Tendence, veletrh pro krásu těla i duše Wellness Balnea a Gastro&hotelset, veletrh plný nových trendů v gastronomii.
Na ploše až 25 000 m2 čekalo na svou šanci více než 500 vystavovatelů, kteří přivítali první návštěvníky v den, který v lidech vzbuzuje spíše obavy z terorismu. Dne 11. září se otevřely brány pro všechny, co chtěli uzavírat kontrakty, zjistit, jaké nové trendy ve výstavních oblastech panují, anebo pro všechny, co byli prostě jen zvědaví. Čtěte více: Jeďte na výstavu nebo veletrh za ministerské peníze
Gastro&hotelset probíhal do 13. září, veletržní tandem Tendence a Wellness Balnea pokračoval i v neděli 14. září. Podle pořadatele slavil největší úspěch veletrh Tendence, na druhé pomyslné příčce se umístil Wellnes Balnea a jako poslední skončil veletrh Gastro. I přesto, že rekord v návštěvnosti letos podle pořadatelů nepadl, praskaly haly dle zjištění serveru Podnikatel.cz ve švech.
Stamilionové kontrakty
Úspěšné veletrhy přesto byly. Dokládají to čísla o počtu uzavřených kontraktů. Odhadujeme 300 až 500 milionů za celý veletrh, za všechny akce,
zdůraznil obchodní ředitel pořádající společnosti Terinvest Tomáš Chmel. Ten také připomněl, že objem obchodů podpořila i letitá historie veletrhů. Ten letošní byl přitom nejoriginálnější.
Návštěvníci si mohli prohlédnout například svítidlo LivingColors, které zobrazí až 16 milionů barev. Letos byla nově součástí designové expozice i soutěžní přehlídka TOP DESIGN,
doplnil Tomáš Chmel.
Fotogalerie
(ovladač se zobrazí v dolní části obrázku)