Názory k článku Konverzní poměr zvýší landing page – dobře optimalizovaná landing page

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 3. 1. 2017 15:40

    Optimalizaator (neregistrovaný)

    Píšete v článku že "Homepage a landing page nejsou jedno a to samé. V prvním případě se jedná o úvodní stránku webu, v druhém pak o takzvanou cílovou stránku" ... Ale to není pravda. Taky Homepage například firemného webu možno pojat a realizovat jako landing page. Taky Homepage sa dá navrhnout a udělat jako cílová stránka třeba pro PPC a s ohledem na konverze resp. jejich získávání.

  • 4. 1. 2017 11:47

    Stanislav Vavřík

    Tyto speciální stránky jsou dnes podmínkou ke sběru budoucích klientů. A jsou trendem dnešní doby. Potvrzují skutečnost, že je dnes nutné redukovat text na webu na jednoduché a přímé informace vedoucí k akci. Pro mne je dobrá landing page taková, která umí řešit problémy klientů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).