Cupr je hulvat a charakterove naprosto prazdny clovek. Jeho silna prohlaseni a vystupovani jako super podnikatele je dost smune.. pokud vse merime pouze tim kolik penez vymamil z investoru a jak moc v mezich zakonu lhat tak ano dari se mu... pokud ale koukame na to jak se chova lidsky a to mimo jeho PR tak je to strasny... divim se tomuto druhu lidi, nemohl bych se na sebe rano podivat do zrcadla a ani sve zene do oci natoz byt detem prikladem... sice jsme v dobe kdy penize rozhoduji hodne ale ono nas to vse zle stejne jednou nekde dozeme. Vazim si kazdeho kdo neco vybuduje a dokaze praci a poctive, to čupr bohuzel opravdu ale není
Toto NENÍ reakce na zmíněnou kauzu Rohlík!
Sám jsem již několikrát čelil internetové kritice naší firmy… pokaždé když píši odpověď se zamýšlím nad smyslem a relevantností doporučení všech rádoby odborníku na krizovou komunikaci… nejspíše mají pravdu… ale jaký máme výhled?… že budeme ustupovat každému *diotovi který si myslí, že si může na internetu otvírat svá ústa, kde a jak se mu chce …a že dnes píše nesmyslné recenze kde kdo a ještě je hodnocen např. Googlem jako místní průvodce? VÝSMĚCH!
Osobně si myslím, že každý podnikatel by měl nejdříve přijmout fakt, že se mu nemusí dařit a že může skončit, následně najít koule a pochopit, že i on si může vybírat své zákazníky a slušně tak některé upozornit na to, že existuje konkurence a že bude napříště lepší, když si onen zákazník nakoupí jinde.
I podnikatel má brát ohled na svou osobní frustraci a sebevědomí!
Máte naprostou pravdu. Máme iternetovej prodej a to co kolikrát píšou zákazníci na Heurece to je teda nářez. Podnikatel NENÍ OTROK zákazníka !!!! Je to rovnocenné partnerství. Ostatně reklama Heuréky to vystihuje přesně : www youtube com/watch?v=h1Ub36XFWlA -
( Tak jakej jsem byl......) A kdo bude hodnotit jí beztak je v té posteli jak poleno !!!!!
S touto firmou jsem zatím neměl to potěšení, takže spíš OT:
Na qelbech vídávám nálepku od této společnosti:
Prověřená společnost
údajně se ta nálepka uděluje/kupuje, když na tu firmu nejsou negativní reakce na internetu (na jedné diskusi zazněl názor, že ta nálepka nemá ani cenu toho papíru co je na něm vytištěná).
Takže když nějaká firma získá tuhle nálepku a já pak na internetu na ni budu dštít oheň a síru, ať už oprávněně nebo ne, firma o tu nálepku přijde a utrpí kvůli tomu nějaké finanční ztráty, bude se to nějak řešit?