Názor k článku Kritiku zákazníků řešíte chladnou hlavou? „Supr“. Příklad si může vzít i Čupr od Gore.m - Toto NENÍ reakce na zmíněnou kauzu Rohlík! Sám jsem...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 30. 1. 2019 8:28

    Gore.m (neregistrovaný)

    Toto NENÍ reakce na zmíněnou kauzu Rohlík!

    Sám jsem již několikrát čelil internetové kritice naší firmy… pokaždé když píši odpověď se zamýšlím nad smyslem a relevantností doporučení všech rádoby odborníku na krizovou komunikaci… nejspíše mají pravdu… ale jaký máme výhled?… že budeme ustupovat každému *diotovi který si myslí, že si může na internetu otvírat svá ústa, kde a jak se mu chce …a že dnes píše nesmyslné recenze kde kdo a ještě je hodnocen např. Googlem jako místní průvodce? VÝSMĚCH!

    Osobně si myslím, že každý podnikatel by měl nejdříve přijmout fakt, že se mu nemusí dařit a že může skončit, následně najít koule a pochopit, že i on si může vybírat své zákazníky a slušně tak některé upozornit na to, že existuje konkurence a že bude napříště lepší, když si onen zákazník nakoupí jinde.

    I podnikatel má brát ohled na svou osobní frustraci a sebevědomí!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).