Toto NENÍ reakce na zmíněnou kauzu Rohlík!
Sám jsem již několikrát čelil internetové kritice naší firmy… pokaždé když píši odpověď se zamýšlím nad smyslem a relevantností doporučení všech rádoby odborníku na krizovou komunikaci… nejspíše mají pravdu… ale jaký máme výhled?… že budeme ustupovat každému *diotovi který si myslí, že si může na internetu otvírat svá ústa, kde a jak se mu chce …a že dnes píše nesmyslné recenze kde kdo a ještě je hodnocen např. Googlem jako místní průvodce? VÝSMĚCH!
Osobně si myslím, že každý podnikatel by měl nejdříve přijmout fakt, že se mu nemusí dařit a že může skončit, následně najít koule a pochopit, že i on si může vybírat své zákazníky a slušně tak některé upozornit na to, že existuje konkurence a že bude napříště lepší, když si onen zákazník nakoupí jinde.
I podnikatel má brát ohled na svou osobní frustraci a sebevědomí!
Máte naprostou pravdu. Máme iternetovej prodej a to co kolikrát píšou zákazníci na Heurece to je teda nářez. Podnikatel NENÍ OTROK zákazníka !!!! Je to rovnocenné partnerství. Ostatně reklama Heuréky to vystihuje přesně : www youtube com/watch?v=h1Ub36XFWlA -
( Tak jakej jsem byl......) A kdo bude hodnotit jí beztak je v té posteli jak poleno !!!!!