je zde napsano spousty pravdy, ale i nepřesné věci. Spojují se dvě věci dohromady. Doba řízení a výkon. Pokud stát umožní patnáct hodin výkon od pondělí do pátku a devět hodin odpočinek je to špatně i při třech hodinách odpočinku během dne, které stejně tráví nakládkou nebo vykládkou nebo výlukách.Jedna věc je předpis a druha věc je realita. Zastavím na parkovišti a než napíšu papíry, zkontroluju auto,seženu něco k jídlo a najím se je hodina pryč. Před odjezdem je to to same a jsem na sedmi hodinách spánku celý týden. Které profese dělají patnáct hodin denně celý týden a tím se necháme vozit do školy fabriky kanceláře na dovolenou.O komunikaci s rodinou a vlastních zájmech nemluvím.75% řidičů to dělá že je to baví, ale chleba si chtějí taky koupit a s rodinou být a přáteli se navštěvovat.
V dnešní době, kdy se převáží vše od obilí šruby stroje a lidi je opravdu nutné mít tam za volantem kvalitního člověka.
Celé to je o tom zamyslet se nad dopravou zvýšit ceny a umožnit ˇjít na to pivoˇ.A stale větší kontrola na silnici i zpětná kontrola od úřadů.Nebo řidiř není odborník na svojí práci?