Vlákno názorů k článku Kteří zaměstnanci musí absolvovat povinné školení řidičů? A týká se i OSVČ? od Mildas1 - Už se nedivím, že nejsou řidiči. Plat mizerný...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2018 15:53

    Mildas1 (neregistrovaný)

    Už se nedivím, že nejsou řidiči. Plat mizerný a ještě si platit všechny ty průkazy. Kdysi tu mladý člověk před vojnou dal tři stovky, udělal si trojku, na vojně se zdokonalil a pak už jen jezdil. V práci mu zajistili jednou za rok školení a byl klid

  • 25. 9. 2018 19:14

    Tomáš Neugebauer (neregistrovaný)

    Jedná-li se o zaměstnance, školení platí zaměstnavatel.

  • 25. 9. 2018 19:26

    Jirka_1 (neregistrovaný)

    Nesmysl, řidiči utíkají z jiných důvodů a ne kvůli profesáku, který jim dnes stejně zaplatí zaměstnavatel, takže řidiče nic nestojí. Otázkou je oprávněnost profesáku, můj názor je, že jde o další výpalné pro ty, kteří se školením zabývají. A o těch třech stovkách si nech jen zdát, za ty peníze ho dostali jen ti, kteří pak na vojně skutečně s autem jezdili, ostatní měli smůlu. A ne každý pak po vojně chtěl jezdit, protože slavný systém rozdělování funkcí v armádě neodpovídal civilní kvalifikaci, kuchaři jezdili s auty a automechanici makali v kuchyni. Byl jsem na vojně dost dlouho na to, abych věděl, vo co tehdy go.
    Proč řidiči utíkají? Ti v mém věku kvůli zdraví nebo už mají dost té buzerace a neochoty zaměstnavatele zlepšit jak pracovní (technický stav vozidel a jejich vybavení), tak platové podmínky, ti mladší si říkají, že za těchto podmínek (myslím u nás, kdo jezdí pro západní firmu za západní peníze nemá problém) se honit kvůli pár korunám (38 000 Kč skutečně nejsou peníze, za které by kdekdo byl za volantem šťastný) nebudou. Být profesionálním řidičem je jednou nohou v kriminále a druhou v hrobě. Doba, kdy po osmi hodinách padla a víkendy bylo volno, je dávno pryč. I když dnes se nesmí jet déle, než 9 hodin denně, všelijak se to ošuluje a po pár měsících už toho má člověk plné kecky. A za ty peníze to fakt nestojí. Náš dopravce má problém s nízkými tuzemskými cenami, takže nemůže nabídnout cenu za km podle skutečných nákladů, aby vydělal on i zaměstnanci, k tomu mýto atd. Takže se všichni podbízí, aby tu firmu vůbec udrželi při životě.

  • 26. 9. 2018 1:50

    kamho (neregistrovaný)

    je zde napsano spousty pravdy, ale i nepřesné věci. Spojují se dvě věci dohromady. Doba řízení a výkon. Pokud stát umožní patnáct hodin výkon od pondělí do pátku a devět hodin odpočinek je to špatně i při třech hodinách odpočinku během dne, které stejně tráví nakládkou nebo vykládkou nebo výlukách.Jedna věc je předpis a druha věc je realita. Zastavím na parkovišti a než napíšu papíry, zkontroluju auto,seženu něco k jídlo a najím se je hodina pryč. Před odjezdem je to to same a jsem na sedmi hodinách spánku celý týden. Které profese dělají patnáct hodin denně celý týden a tím se necháme vozit do školy fabriky kanceláře na dovolenou.O komunikaci s rodinou a vlastních zájmech nemluvím.75% řidičů to dělá že je to baví, ale chleba si chtějí taky koupit a s rodinou být a přáteli se navštěvovat.
    V dnešní době, kdy se převáží vše od obilí šruby stroje a lidi je opravdu nutné mít tam za volantem kvalitního člověka.
    Celé to je o tom zamyslet se nad dopravou zvýšit ceny a umožnit ˇjít na to pivoˇ.A stale větší kontrola na silnici i zpětná kontrola od úřadů.Nebo řidiř není odborník na svojí práci?

  • 29. 9. 2018 17:34

    george (neregistrovaný)

    já mám 20000 čistěho .Jezdím do 12tun a dělám 60 h týdně,jelikož zákon to umožnuje a tím pádem musím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).